8/12/2012

POWRÓT+Scenariusz cz. 28

Wróciłam!!!!!!!!!!


Cześć moi drodzy. Sorry, że tak długo nie pisałam. Teraz też nie za dużo dodam bo komp mi się psuje.

Scenariusz cz. 28

F: (po głosowaniu) Oglądamy Roztańczoną historię.
P: Ok.
J: Nino, możemy na słówko?
N: Pewnie (wyszły)
J: Słuchaj Nino...
N: Jeśli chodzi o Fabiana to daj sobie spokój.
J: Nie! Chodzi o Braddy'ego. Chciałabaym Ci podziękować.
N: Za co?
J: Za to, że...........no, że.........
N: Za to, że pozwoliłam ci go oprowadzić?
J: No........tak (uśmiechnęła się)
N: (odwzajemniła uśmiech) Nie ma za co.
J: (przytulila ją) No to teraz czas na film.
N: Tak. Chodźmy (weszły do salonu)
J: Możemy zaczynać.
F: Co wy w takim świetnym humorze? Coś się stało?
N: Wręcz przeciwnie.
F: Ok oglądamy.
N: (w trakcie fimu coś słyszy)
Se: Chodź na góre..........
N: (wstaje)
Se: Chodź............
F: Nino gdzie idziesz?
N: Za-zaraz przyjdę (wyszła jak zahipnotyzowana)
Se: Chodź za mną...........
N: (weszła po schodach)
Se: Strych już czeka................
N: (otwiera drzwi strychu)
Se: Jeszcze tylko kilka kroków................
N: (wchodzi na strych i znajduje ukryty pokój)
Se: Wejdź tam.............
N: (wchodzi)
Se: Głupia dziewczyna (śmieje się)
G(łos) M(amy) N(iny): Nino ratuj............!
N: Mama...........? Mama! Nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na dole
W: (słyszą) Nie!!!!!!!!!!!!!!!!
F: Nina! (pobiegł na górę)
A: Fabian stój!
F: (wpadł na strych) Nino!!
A: (weszła) Fabian!
F: Ona musi gdzieś tu być. (przeszukuje cały pokój)
A: Fabian, tu jej nie ma chodźmy.
F: Ok....
N: Mama!!!!!!!!!!!!!!!!!
F: Nino!!!!!!!
N: (ocknęła się) Fabian!
F: Gdzie jesteś!?
N: Jestem.......

6 komentarzy: