2/18/2013

Scenariusz cz.33

Scenariusz cz. 33


Al: Chcesz porwać jej babcię?!
P: Nie geniuszu. Ona chce jej tylko powiedzieć, że jej babcia zaginęła.
F: Dobra spróbujmy.
A: Ale kiedy my to zrobimy?
F: Może jutro o północy?
A: Czemu jutro?
F: Bo dzisiaj jest za późno i mi się chce spać.
A: Ok no to my z Alfie'm idziemy (wyszli)
P: Ja też już idę pa (wyszła)
J: To ja też idę.
F: (zatrzymuje ją) Joy chcę ci podziękować.
J: Za co?
F: Za to co dla mnie robisz.
J: To nie dla ciebie.
F: (zdziwiony) Nie?
J: Nie.
F: To dla kogo?
J: Dla Niny.
F: Myślałem, że się nie lubicie.
J: Teraz tak.
F: Od kiedy?
J: Od kiedy ona pomogła mi się umówić z Braddy'm.
F: Aha...ale i tak dziękuję.
J: (dotknęła jego policzka) Nie martw się. Jeden procent jest dla ciebie (i wyszła)

Hol
A: (do Alfie'go) Słyszysz?
Al: Co?
A: Cicho........
Al: Nic nie słyszę
A: Ok chodźmy po te twoje kanapki.
Al: Nareszcie.


Sorry, że taki krótki, ale nie miałam więcej czasu :D

1 komentarz: