2/21/2013

Scenariusz cz.35

Scenariusz cz. 35


A: Boję się go, mimo że to mój wujek (wyszła)

Gabinet Victora
A: (puka)
V: Wejść proszę.
A: (wchodzi) Słucham, chciał pan mnie widzieć.
V: Tak, możesz mi mówić wujek.
A: Nie dziękuję.
V: Gdzie jest twoja siostra?
A: Nie mam pojęcia. Myślałam, że ci powiedziała (powiedziała bez zająknięcia)
V: Nie nie mówiła mi.
A: No cóż mnie też.
V: Jakoś ci nie wierzę.
A:....
V: No dobra idź już.
A: Chciałabym jeszcze dostać pozwolenie.
V: Na co?
A: Jak to na co? Na ślub
V: Czyj?
A: Mój i Alfie'go oraz Niny i Fabian'a.
V:Co?!
A: (przestraszona) T..tak.
V: Kiedy?
A: Nie wiemy jeszcze kiedy Nina wróci.
V: Twój ojciec też tam będzie?
A: Chciałeś powiedzieć nasz?
V: Tak
A: No pewnie, że tak.....zaraz, czy wy się znacie?
V: Tak,dlatego chodzisz do tej szkoły.
A: Kto zabił naszą matkę?
V: yyy a co Ci mówił ojciec? Że zginęła w wypadku, tak?
A: No właśnie.
V: Więc taka jest prawda, do widzenia
A: (wyszła)
V: Och Corbier, trzeba uważać po wczorajszym wydarzeniu. Mogłem zginąć.

Godzina 23:58 - pokój Niny i Fabiana
P i J: (wchodzą) Cześć
F: Siema
A i Al: (wchodzą)
A: Na reszcie jesteśmy. Ja chcę już do Niny.
F: Myślałem, żeby Amber się nie odzywała na razie.
A: Czemu?
F: Powiemy Ninie, że porwali jej babcię, ale jak to nie wypali to powiemy, że wasz ojciec zginął w wypadku, a wtedy ty zaczniesz płakać Amber ok?
A: Spoko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz