8/02/2013

Część 53

Scenariusz cz. 53


P: Eddie?
E: (pocałował ją) 
P: To było... WOW!
E: Oj wiem. Zawsze tak działam na kobiety.
P: Yhym. I zawsze jesteś tak skromny (rozczochrała mu włosy)
E: Ej! Jeśli nigdy nie miałaś chłopaka, a się odsunęłaś gdy chciałem cię pocałować to jakim cudem się ze mną kochałaś?
P: Byłam pijana.
E: A te wszystkie następne...
P: To było ich więcej?
E: Co?
P: Eeee nic.
E: Pat o co chodzi?
P: Chodzi o to, że...
E: (dzwoni mu telefon) To ty
P: Tak naprawdę...jestem Piper. (wyciąga do niego rękę)
E: (upuszcza telefon)
Pi(per): No co? Nie mów nic Patrici. Rodzina chciała cię sprawdzić, a jak ona się o tym dowie to już po mnie.
E: Okej...ale zdałem prawda?
Pi: No wiesz pocałowałeś mnie.
E: Ej! Jesteście identyczne!
Pi: Proszę nie mów Pat.
E: O nie nie, powiem jej, że kogoś pocałowałem.
Pi: Nie! Proszę..
E: Okej, nie powiem jej, że to byłaś ty, a teraz wracaj do domu.
Pi: Dzięki, za 10 minut mam samolot.
E: Pa.
Pi: (odbiegła)
E: No to się porobiło.

Pokój Braddy' ego i Joy
Br: (zamknął drzwi)
J: Czego chciałeś?
Br: Nie bądź taka wredna. I tak teraz jesteś moja.
J: Tak na pewno.
Br: Nie wierzysz mi? (pchnął ją na łózko)
J: Ej, co ty robisz?!
Br: Powiedziałem: zawsze dostaję to, co chcę a teraz mam ochotę na ciebie. (zaczął szarpać jej ubranie)
J: Zostaw mnie!.....Pomocy!!!!! Pomocy!!!!
Br: (uderzył ją) Zamknij się i tak nikt cię nie usłyszy.
J: (zaczęła się szamotać) Puść mnie - wydyszała.
Je: (wchodzi trzaskając drzwiami) Zostaw ją.
Br: (zszedł z niej) Bo co mi zrobisz?
J: Jerome, nie.. (wstała)
Je: Naprawdę dasz się tak traktować?
J: On ma moją kotkę. Nie chcę, żeby coś jej się stało.
Je: I dlatego pozwolisz się tak traktować?
J: Wcale tego nie chcę! Dla mnie ważniejsza jest ta kotka!
Je: Czemu?
J: Bo to jedyna pamiątka po mojej mamie - odpowiedziała szeptem i odwróciła wzrok.
Br: No właśnie, a teraz wyjdź stąd.
Je: Nie będziesz mi rozkazywał.
Br: A założysz się?
J: Braddy nie!!!!!!!! (rzuciła się do przodu)

3 komentarze:

  1. Świetny scenariusz. Dodaj szybko następny! Już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetneee <3 haahahaha , najlepsze do z Piper matko.. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:57

    super a na kiedy będzie piper bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń