8/01/2013

Next 52! Teraz więcej Peddie.

Scenariusz cz. 52


N: Wszędzie bylebyś mnie zostawił samą.
F: (ze smutkiem w oczach) Ok. (wyszedł)
N: (szeptem) Czemu ty mnie tak bardzo kochasz? (rozpłakała się)

J: (wchodzi do kuchni i widzi Jeroma i Braddy' ego) Heja chłopaki!
Je: (spojrzał na nią) Cześć - powiedział kwaśno
Br: Cześć ślicznotko.
J: Nie mów tak na mnie!
Br: Oj przestań! Nie bądź taka (klepnął ją w tyłek)
J: (z niedowierzaniem) Braddy!
Je: (patrzy na nich dziwnie)
Br: Ok, ok sorry. Mam w pokoju dla ciebie prezent. Chodź to ci go dam.
J: Nie dzięki nie chcę.
Br: Oj chodź (szarpnął ją) Nic ci nie zrobię.
J: Zostaw mnie - syknęła.
Br: (warknął na nią)
Je: (obserwuje ich)
J: Co ci się stało? Jeszcze wczoraj byłeś inny.
Br: Chyba nie chcesz, żeby twojemu zwierzakowi się coś stało? - powiedział tak, żeby tylko ona to usłyszała.
J: (popatrzyła na niego z wściekłością i wyszła)
Br: (do Jerome' a) Ucz się od mistrza (wyszedł)

Randka Patrici i Eddiego
P: To co chciałeś mi pokazać?
E: Jak bardzo cię kocham.
P: A...
E: Powiedziałem coś nie tak?
P: Nie nic tylko...
E: O co chodzi?
P: Nigdy nie miałam chłopaka i nie wiem co ci odpowiedzieć.
E: A co ty do mnie czujesz?
P: Traktuję cię dużo poważniej niż większość chłopaków, i wiem, że jeśli się długo nie widzimy to za tobą tęsknię.
E: Cieszę się.
P: A skąd ty wiesz, że mnie kochasz? Przecież miałeś tak dużo dziewczyn.
E: Wiem, że za każdym razem jak cię widzę moje srece przyspiesza i wiem, że nie mogę bez ciebie żyć.
P: Teraz to ja się cieszę. (uśmiechnęła się)
E: (chce ją pocałować)
P: (odsuwa się) Jeszcze jedno.
E: Co? - pyta zniecierpliwiony
P: Chcę ci coś powiedzieć.....Myślę, że cię kocham.
E: (zaskoczony milczy)
P: Eddie?
E: (pocałował ją) 

4 komentarze:

  1. Sweet ,PS\Sorki za ten nagłówek ,bo zapomniałam dodać ten napis ,ale jeżeli chcesz to zrobię Edit i go dodam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba i jeszcze raz dziękuję. Jest śliczny :)

      Usuń
  2. Anonimowy14:54

    super Kocham Cię bardzo lubię peddie

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:30

    super zakochałam sie w twoich scenariuszach !!! SĄ bardzo kreatywne !! bardzo się ciesze ze jestes z nami !! KC KC KC :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń