8/22/2013

Scenariusz cz. 60

Scenariusz cz. 60


F: (podchodzi do niej i kładzie się obok niej)
N: (wtula się w chłopaka i czuje, że jest bezpieczna)

Dom Anubisa - kolacja
J: (wchodzi) Hej Trudy (macha jej)
T: Hej skarbie. Jak się czujesz?
J: Dobrze, a dlaczego miałabym się czuć źle??
T: Zostałaś sama w domu, więc pomyślałam sobie, że..
J: To źle pomyślałaś -powiedziała ostro.
T: Przepraszam, ja tylko
J: Nie, to ja przepraszam.
T: Co się dzieje?
J: (przez chwilę patrzy na nią, a później się do niej przytula) Czuję się taka samotna. Jeszcze na dodatek Jerome wyjechał, a tylko on i Mara umieli mnie pocieszyć.
T: Jutro ma podobno być ten nowy.
J: A gdzie on będzie spał?
T: (zmieszała się) No z tobą.
J: Ale przecież....Aha. Dobra nie ma sprawy.
T: Trzeba tylko zabrać stamtąd ostatnie rzeczy Braddy; ego i będzie mógł się wprowadzić.
J: Dobrze. Co na kolację?
T: Twoje ulubione danie (uśmiechnęła się)
J: Spaghetti!!!!!!!!!!!!

Tunele - następny dzień
N: (budzi wszystkich)
A: Jeszcze trochę.
N: Amber wstawaj, bo nie zdążysz na swój wyjazd.
A: No dobra, niech ci będzie (powoli się zebrali i poszli dalej)

F: Patricio co ty taka smętna?
P: A co? Nic.
F: Przecież widzę.
P: (popatrzyła na tył głowy Eddie; go) Nic się nie dzieje (doszli do drzwi)
A: (ogląda dokładnie drzwi) I jak mamy je otworzyć skoro tu nie ma nawet dziurki od klucza!?
Al: Pamiętacie, co mówił tamten głos? Że mamy przejść 4 próby, ale dwie już zaliczyliśmy.
N: A ta trzecia próba to jaka była?
F: Chyba lojalność.
N: Tak masz rację - wykrzyknęła.
A: To o co chodzi?
S: (popatrzyła na nią jak na głupka)
A: Moja wina, że nie wiem co to znaczy być lojalnym?
Al: Szczerze, nawet ja to wiem.
A: Alfie!!!
S: (usiadła pod ścianą)
P: (zamknęła oczy i zaczęła płakać)
E: Pysiek co się stało?
P: Od kiedy mówisz na mnie pysiek?
E: A tak sobie.
P: A przy okazji nic się nie stało (znów zamknęła oczy)
E: (wstał i przygotował piknik) Pat otwórz oczy
P: Nie chce mi się.
E: Pysiek....
P: Nie nazywaj mnie tak - warknęła.
E: To otwórz oczy.
P: Ale ty jeste..... (zaniemówiła).

3 komentarze:

  1. Anonimowy12:36

    Super serio ekstra ciekawe co będzie dalej?

    OdpowiedzUsuń
  2. dalsze-losy-hoa.blogspot.com został nominowany do versalite blogger avards przez fabina love:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy07:34

    super czekam na nexta the best jak eddie powiedział do gaduły pysiek

    OdpowiedzUsuń