7/24/2013

Cz. 48

Scenariusz cz. 48


F: Ale ona przecież nie bierze.
D: Skoro nikt z was nic nie wie trzeba będzie zapytać się Niny.
A: To chodźmy do niej.
D: Niestety panna Martin na razie śpi. Dajmy jej odpocząć.
P: Ok chodźmy do domu.
F: Ja zostanę.
J: Zostanę z tobą, a wy idźcie.
P: Chodź Amber.
A: Tato?
P.M: Jeśli chcecie mogę was zabrać na lody.
A: O tej godzinie?
P: Mi pasuje (wyszli)
F: Czemu mi nie powiedziała, że bierze narkotyki?
J: Ja w to nie wierzę i ty też nie powinieneś.
F: Nie zauważyłem, żeby miała rozszerzone źrenice, a przecież spędzam z nią  najwięcej czasu.
J: No właśnie. Nie martw się.

Następny dzień
F: (śpi na korytarzu)
P, A, Al i P.M: (przychodzą do Niny)
A: Fabian, pobudka.
F: Co się stało? Coś z Niną? (zerwał się na nogi)
P.M: Nie, spokojnie młodzieńcze. Pielęgniarka nas powiadomiła, że doktor jest u Niny i ze można już z nią rozmawiać.
F: A gdzie Joy?
A: Nie wiem.
P: Chodźmy.

J: (siedzi przy łóżku Niny)
F: Joy! Czemu mnie nie obudziłaś?
J: Spałeś tak słodko, a poza tym Nina mówiła, że nie spałeś ostatnio za dobrze.
F: Nina (uśmiechnął się i usiadł na łóżku Niny)
N: Cześć.
D: Nino, mam do ciebie jedno pytanie.
N: Tak?
D: Czy brałaś jakieś narkotyki wczoraj wieczorem?
N: (patrzy na niego z niedowierzaniem) Pan...tak na serio?
D: Tak.
N: (odwraca wzrok) Nic nie brałam.
D: Nino... ja muszę wiedzieć, bo przez to prawie zginęło twoje dziecko.
N: Czyli jednak jestem w ciąży?
D: Tak, jesteś.
F: Nino powiedz doktorowi co się stało.
N: Nic się nie stało.
F: Nino...
N: Ale w pokoju zostajesz tylko ty i doktor.
A: Ale..
D: Wyjdźcie proszę.
P: Ok (wychodzi z Joy, Alfie' em i panem Milingtonem)
A: Mogę zostać?
F: Amber idź.
A: Ok (wychodzi) 

Może dodam jeszcze jeden dzisiaj, ale nie wiem czy zdążę go napisać, bo mam robotę. Buziaki.
                                                                   kaczuszkamartin:)

4 komentarze:

  1. Super!
    Zamawiałaś u mnie na blogu nagłówek na bloga i mam takie pytanko?Czy chcesz żeby jakieś osoby były na nim czy nie?Proszę napisz mi odpowiedź na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22:52

    Geniiiiiiiaalne. Błagam dodaj jeszcze jeden dzisiaj bo nie wytrzymam.........

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:58

    Suuuper :) Zapraszam do siebie: housee-of-anuubis.blogspot.com
    + możesz go zaobserwować? w zamian Twojego bloga dodam do odwiedzanych :)

    OdpowiedzUsuń