7/29/2013

Nareszcie 50 scenariusz! Yey :P

Scenariusz cz. 50


F: Właśnie dlatego musi za to zapłacić. Powiesz mi jak się nazywa?
N: To Jin.
F: Ale tak na serio, kto ci to zrobił?
N: (z bólem w głosie) Nie wierzysz mi.
F: Ale dlaczego miałby to robić, co? Dla zabawy?
N: Nie chcę z tobą rozmawiać. wyjdź.
F: Nino zrozum...
N: Wyjdź!
F: Później porozmawiamy. (wyszedł)
A: Co się stało? Czemu Nina tak krzyczała?
F: Niech ona wam powie. (odwrócił się i wyszedł)
A: Chodźmy (weszli do Niny)
P: Nino co się stało?
N: Pokłóciłam się z Fabianem.
A: To wiemy, ale dlaczego kazałaś nam wyjść?
N: No bo..
J: (przerywa jej) Jeśli nie chcesz mówić to nie mów.
N: Nie, jest ok (opowiada im całą historię)
J: O kurczaczek
P: Jak się teraz czujesz?
N: Dobrze.
Al: Jedno pytanie: Kim do cholery jest ten Jin?!
A: No właśnie. Nino?
P.M: Też muszę się dowiedzieć. Za takie coś grozi więzienie.
P: Od razu więzienie. Pewnie tylko dostanie jakąś karę pieniężną czy coś.
N: To jest najlepszy przyjaciel Fabiana. A raczej był. Przed jego przyjazdem do Domu Anubisa, coś między nimi zaczęło się psuć. Spotkaliśmy się we trójkę kilka razy i naprawdę go polubiłam, ale naprawdę nie wiedziałam, że on jest do czegoś takiego zdolny. Mam szczęście, że odebrał ten telefon, bo nie wiem jak to by się skończyło.
P: To dlatego Fabian tak szybko stąd wybiegł.
N: Tak. On powiedział, że to niemożliwe i że ten jego przyjaciel nie mógł tego zrobić.
J: A gdzie on poszedł?
N: Nie mam pojęcia.
A: Co ty mu zrobiłaś?
N: Nic. Myślę jednak, że Fabian zrobił coś lub powiedział co jego bardzo zraniło.
Al: A co to ma wspólnego z tobą?
A: Ja już wiem. Jeśli Fabian opowiadał temu kolesiowi, jak bardzo zależy mu na Ninie i o tym, że się jej oświadczył, to ten koleś miał doskonały pomysł na zemstę. Gdyby Ninie się coś stało albo gdyby została skrzywdzona, to Fabian byłby załamany i o to mu chodziło.
N: Tylko że Fabian nic mu nie zrobił.
Al: Skąd to wiesz?
A: Bo, matołku, ona zna całe życie swojego narzeczonego.
Al: Aha..
(zapada niezręczna cisza, aż nagle Fabian wbiega cały zakrwawiony)

5 komentarzy:

  1. super scenariusz !! PS/ mogłabyś mi wysłać te obrazki na emaila do zamówienia? olka.12386@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy09:41

    super

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie świetnee ! <3 Zaczęłam czytac twojego bloga dzisiaj i czuję , że się od niego uzależniam ^^. Mam tylko jedną proźbę czy mogłabyś dodawac więcej peddie ? Wieelee więcej xd Bo jak byź mogła to wtedy było by już wgl super ! Dodawaj szybko następny i dawaj nam więcej peddie <3 ;p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy Łucja. Dzisiaj będzie dużo peddie. :)

      Usuń