7/16/2013

Część 43

Scenariusz cz. 43


Kolacja - wszyscy siedzą przy stole
T: (wchodzi) Jutro nikt z Was nie idzie do szkoły.
P: Ok, a o której jest pogrzeb
T: O 13.
A: Nasz tato przyleci jutro z samego rana.
T: Dobrze, znajdzie się dla niego pokój.
A: Nie trzeba. On wynajął już pokój w hotelu niedaleko szkoły.
T: Ah. To dobrze.
(dzwoni telefon)
T: Ja odbiorę (wyszła)
N: Nasz tato przyjedzie?
A: Tak, bo przecież on i Victor byli rodziną, prawda?
N: W sumie racja.
Br: Sorry, że pytam, ale jak to możliwe, że jesteście siostrami skoro macie inne nazwiska, inną datę urodzin a chodzicie do tej samej klasy?
N: (patrzy na Amber) Może są jakieś złe informacje.
A: Ale wtedy nie mogłabyś być wybraną.
Br i E: O co wam chodzi?
M: Właśnie jaka wybrana?
A: nie pozwoliliście mi dokończyć (powiedziała z wyrzutem w głosie) Nina nie mogłaby zostać wybraną Fabiana.
M: Ale czemu?
A: Bo....Fabian by się zakochał we mnie. (uśmiechnęła się)
F: Jeszcze czego (mruknął)
T: (wchodzi) Gwiazdki mam złe wieści.
W: (spojrzeli na nią)
T: Dziewczyny gdzie byłyście u ginekologa?
N: U doktora Clifa.
T: Clif Parks, tak?
N: No tak.
A: Ja też.
M: Ja też
N: Ale o co chodzi?
T: No cóż, okazało się, że pan Parker jest oszustem.
A: (zbladła) Jak to?
T: Przedstawił lekarzom podrobione dokumenty po skończonych studiach.
M: I co w związku z tym?
T: On podrobił wasze wyniki. 
A: Czyli nie będę miała dzieci? (rozpłakała się)
T: Owszem. Mara i Amber nie jesteście w ciąży.
N: Zaraz. Mara i Amber? A co ze mną?
T: Nie wiem. Nie było twoich wyników w jego gabinecie. W ogóle nie było informacji, że zostałaś kiedykolwiek zbadana przez tego mężczyznę.
N: Ale jak to!? Byłam tam razem z Amber!
A; Tak to prawda.
T: Nie wiem o co chodzi.

Następne dwa dodam ok. godz. 20:30. Czekam na komcie:)

Może mi ktoś powiedzieć o co chodzi z tymi nominacjami? Będę naprawdę bardzo wdzięczna.

2 komentarze:

  1. Anonimowy19:55

    super czy eddie i patricia będą mieli dziecko

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:44

    każdy blog nouminuje swój love blog i dziękuje itp

    OdpowiedzUsuń