7/13/2013

Next ;)

Scenariusz cz.41


J: Dzięki (powiedziała, zanim na dobre zapadła w sen)
Br: (położył ją na łóżku i przykrył kołdrą) Moja Księżniczka.

Śniadanie - jest tylko Sibuna
N: Nie wydaje wam się, że to trochę dziwne?
A: Ale co?
N: Ta śmierć Victora.
A: Czemu?
N: No bo czemu miał umrzeć akurat w wieku 99 lat.
F: to przypadek.
N: Wiesz, z tego co przeszłam przez ten czas w domu Anubisa, wnioskuję, że przypadki nie istnieją.
J: Mi się tez tak wydaje.
A: A to niby czemu?
J: Czy każdy urodzony 7 lipca jest ważny?
N: Co masz na myśli?
J: Ja...eee...ten...chyba odkryłam w sobie moce.
A, P, F: Że co?
J: No tak emmm'
Br: (wchodzi) Czemu przestaliście gadać?
P: Zastanówmy się hmmm bo wszedłeś?
Br: ok, ok (podnosi ręce w obronnym geście)
P: Idę do szkoły
N: Tak szybko?
P: muszę chwilę pomyśleć. (wyszła)
A: My tez z Alfiem już pójdziemy
Al: Ok (wyszli)
J: Nino możemy pogadać na osobności?
F: A ja nie mogę tego usłyszeć?
J: Możesz tylko część, ale potem sobie pójdziesz, ok?
F: Ok (wyszli)
Br: No i zostałem sam.

4 komentarze:

  1. Anonimowy23:15

    Super :P czekam na kolejny, może coś z peddie bedzie wiecej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy00:18

    super kiedy next

    OdpowiedzUsuń
  3. Czadowyyy!
    Już Patriciaa :D
    Dodalam bo obserwowanych i dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń