7/13/2012

Scenariusz cz. 21

Scenariusz cz.21


M i Je: Gratulujemy! Pa! (rozłączyli się)
N: Dobranoc.
W: Dobranoc (poszli spać)

Następny dzień po powrocie-Dom Anubisa
Si: (wchodzi do domu)
N: Cześć wszystkim!
T: (wybiega na korytarz) Dzieci! (przytula ich) Jak było w Indiach?
A: Super. Kupiłam sobie mnóstwo różnych rzeczy. Ale najpiękniejszą rzeczą była biżuteria. Super-Mega-Extra biżuteria!.......Błyszczące ubrania!......
T: Dobrze gwiazdko później mi opowiesz:)
A: Ale to takie ciekawe.
E: Cześć Patricio, Nino, Fabian, Amber i Alfie. Fajnie Was znowu widzieć. (puszcza oko do Patrici)\
Si: Cześć Maro i Jerome.
Je i M: Hejka.
M: Gratuluję Wam z okazji ślubu.
T: Jakiego ślubu?
N: Fabian poprosił mnie o rękę, a ja
F: Zgodziła się!
T: To super! Chodźcie. Pewnie jesteście głodni.
Al: Ja nie.
T: (odwraca się) Alfie? Jesteś chory?
Al: Nie. (poszedł do salonu) Jestem pierwszy!
T: Ach ten Alfie....
V: (wchodzi do salonu) Martin, Millington do mnie!
A: (szeptem) Boję się.

Gabinet Victora
V: Dzwonił do pań telefon.
N: Dlaczego nam nie powiedziałeś, że jesteśmy siostrami?
V: Skąd to wiesz?
N: Ktoś mi powiedział.
A: A od kiedy wy jesteście na ty?
N: Nie wiem.
V: Jeżeli już mówimy sobie prawdę.....
N: Tak?
V: Jestem twoim......

Sorry, że taki krótki, ale nie mam dzisiaj czasu:(. Jutro dodam dłuższy:)

4 komentarze: