7/07/2012

Scenariusz cz.7

Scenariusz cz. 7


Ch: Wyglądacie pięknie.
Dz: Dziękujemy
W: (wyszli)
Bal
N: Ale to wszystko pięknie wygląda Patricio.
P: Dzięki.
E: To moja zasługa.
P: Ta na pewno.
A: (podchodzi do Fabiana) Niespodzianka gotowa?
F: Tak. (wchodzi na scenę)
F: Zaśpiewam teraz piosenkę dedykowaną Ninie Martin (śpiewa)
W: (biją bravo) Fabian! Fabian! Fabian!
F: Dziękuję (schodzi ze sceny)
N: (podchodzi do Fabiana) To było fantastyczne (całuje go).
F: Dzięki.
N: Nie wiedziałam, że masz taki talent.
F: Jeszcze wielu rzeczy o mnie nie wiesz.
N: Na przykład?
F: Jaki jest mój ulubiony kolor?
N: Oczywiście, że czerwony.
F: Skąd ty...? Mick?
N: Nie. Ty mi mówiłeś jak się poznaliśmy.
J: (podchodzi do nich) Fabian zatańczymy?
F: Ja yyy nie..
J: No chodź (ciągnie go za rękę)
F: (wyrywa się) Joy zostaw mnie! (idzie do Niny)
F: Sorry za nią.
N: Nic się nie stało.
W: (tańczyli do 24 i wrócili do domu)
N i F: (poszli do pokoju i zaczęli się całować)
Rano
A: (weszła do pokoju Niny i Fabiana) Wstawać śpiochy na śniadanie.
N: Już idziemy.
N i F: (wyszli)
A: (czyta pamiętnik Niny) Drogi pamiętniku! Zrobiliśmy to! Tak się cieszę. Po balu zaczęliśmy się całować i się stało. Od samego rana źle się czuję. Chyba nie pójdę dzisiaj do szkoły. A na dodatek widziałam, że Mara i Jerome też. Nina.
A: No nie wierze. Nina to zrobiła i nie podzieliła się ze mną tą wiadomością. Już ja jej dam (wychodzi).
Śniadanie
A: Nino, możemy na słówko?
N: Yyyy ta jasne Amber (wyszły na korytarz)
A: (ze złością) Czemu mi nie powiedziałaś, że spałaś z Fabianem?
N: Amber, skąd to wiesz?
A: Czytałam twój pamiętnik....
N: Amber!
F: (podchodzi) Co się stało? Czemu tak krzyczysz?
N: Fabian ona wie....
F: Ale skąd..?
N: Czytała mój pamiętnik....

3 komentarze:

  1. Suuuper!!!! Czekam na następne!!!!!!!!! Jaki super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:56

    Super !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:20

    uuu, ale żeczy się dzieją szukałam kiedyś takiego bloga i znalazłam EEEEEEEKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAA <<<<<<<<<<< 3333333333

    OdpowiedzUsuń