7/10/2012

Scenariusz cz.13

Scenariusz cz. 13


A i N: Mamy Wam coś do powiedzenia.
W: Słuchamy.
A i N: Jesteśmy w ciąży......
W: (zaskoczeni)
T: (upuściła stos talerzy)
V: (spadł ze schodów)
T: Który to już tydzień?
N: U mnie piąty...
A: A u mnie piąty i czwarty.
V: (podsłuchuje rozmowę)
T: Ale to niemożliwe.
A: No naprawdę lekarz mi powedział, że mam bliźniaki tylko jeden jest o tydzień wcześniej zapłodniony.
T: Niemożliwe.
M: (szeptem) Ja też jestem w ciąży.
Je: (zemdlał)
M: Jerome obudź się!
Je: (wstaje) Ale jak to się stało?
M: Ty+ja=dziecko.
Je: Ale kiedy?
M: Wydaje mi się, że wtedy po balu.
N i A: (równocześnie) My też.
V: (wchodzi) Martin, Rutter, Millington, Lewis, Clarke i Jaffray do mnie!
T: Coś się stało Victorze?
V: Tak oprócz tego, że skręciłem kostkę (wychodzi kulejąc)

Gabinet Victora
V: Jak wy sobie wyobrażacie opiekę nad dziećmi będąc w szkole?
W: (milczą)...........
V: Dobra. Pierwsi Martin i Rutter.
N: Tak na prawdę chciałam kupić łóżeczko do naszego pokoju, a ze szkołą coś by się załatwiło.
V: A kto wam pozwolił wychodzić z pokoi?
F: Ale kiedy?
V: No tamtego dnia?
M: Zapomniał pan? To pan nam zmienił pokoje, dlatego my nie wychodziliśmy z pokoi.
V: Faktycznie.......faktycznie.....Teraz pani Millington i pan Lewis.
A: No wie pan, my inaczej niż Nina. Ja to chciałabym dostać jakiś dobudowany pokój, bo ja teraz się nie mieszczę ze swoimi gratami, a co dopiero mówić z dzieckiem. Chcę mu kupić najlepsze łóżeczko na świecie i najdroższe ubranka. Może kupię jej jak to będzie dziewczynka jakieś zabawki, a jak chłopiec to tyko czapkę klowna. Bo przecież musi mieć coś po tatusiu, nie?
V: Przystopuj trochę. Z jednym dzieckiem się zmieścisz, bo dostaniesz największy pokój.
A: Jest malutki problem...
V: Jaki?
A: Będę miała bliźniaki.
V: Aha. Jaffray, Clarke?
M: My tak samo jak Nina.
V: Dobrze. Jaffray i Clarke możecie iść. Reszta zostaje.
M i Je: (wyszli)
N: Słuchamy.
V: Chodzi mi o ciążę Amber.
A: Coś z nią nie tak?
V: Tylko dwie osoby mogą zajść w ciążę. Wybrana i .............

8 komentarzy:

  1. supperr scenariuszzzz : ))
    Kieeedy następny ? ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuuuuuper!!! Ale wcześniej coś się nie da ????? Bo nie wytrzymam!!! Daj następny wcześniej!!!!! Plis!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie mogłabyś doodać wcześniej ten scenariusz ? ; DD Prosimy z Amber Millington !; P

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak!!! W takim momencie ucięłaś, że nie wiadomo czy się śmiać czy płakać XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę cię męczyła komentarzami dopóki nie dodasz

    OdpowiedzUsuń