7/09/2012

Scenariusz cz.11

Scenariusz cz. 11


P: (już ma wychodzić, ale się odwraca) Czemu mnie obroniłeś?
E: (milczy)
P: Czemu? Powiesz m....(nie zdąrzyła nic powiedzieć, bo Eddie ją pocałował)
E: (z nieśmiałością) Kocham cię.
P: (zaskoczona) J-jak to?
E: Po prostu. Nie umiem tego wytłumaczyć.
P: Ale dlaczego mnie pocałowaeś?
E: No bo inaczej byś się nigdy ni...
P: (pocałowała go)
E: (zdziwiony)
P: Ja też ciebie kocham.
E: Serio?
P: (całuje go) Taka odpowiedź ci wystarczy?
E: Pewnie (uśmiechnął się)
F: (wchodzi) Co to za potajemne spotkania?
P: Eeee ja już wychodzę (wyszła i podsłuchuje rozmowę chłopaków)
F: I co stary, powiedziałeś jej?
E: Taaaaaak (zaczyna się śmiać)
F: Z czego się śmiejesz?
E: Widać ci gacie!
F; (podciąga spodnie) Masz się na co gapić.
P: (idzie na górę)

24-strych
N: Co znaleźliście w tej dziupli?
F: Nic, bo poszliśmy cię szukać.
A: Yhym (kiwa głową)
Al: Ja coś wziąłem.
N: To super! Co?
A: Alfie, kocham cię.
Al: Jakąś kartkę.
N: Pokaż (czyta) Tam gdzie skończyliście dzięki kielichowi spojrzyjcie przejrzyście.
P: Co to może znaczyć?
A: a może jak popatrzymy przez kielich to zobaczymy ukryty pokój?
N: Amber, to jest genialne!
A: Tak wiem.
F: To kiedy schodzimy?
N: Dzisiaj na pewno nie i jutro też nie.
A: A czemu jutro nie?
N: Zapomniałam wam powiedzieć. Jestem w ciąży.
Si: (prócz Fabiana jest w szoku)
A: Zaraz zwymiotuję (zwymiotowała)
Al: To są moje nowe buty!
P: Ale-kiedy?
N: Po balu.
A: Nie dobrze mi.
N: Aż tak cię zaskoczyła moja wiadomość?
A: Nie. Ja to wiedziałam.
N: Ale skąd?
A: Miałam sen.
N: Jak to?
A: Normalnie.
Al: To dlaczego jest ci niedobrze?
A: Ja chyba też jestem w ciąży...

6 komentarzy:

  1. Takiego zwrotu się nie spodziewałam XD !!! Na następny czekam!!!!!! Kiedy będzie????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dziś, a kiedy twój?

      Usuń
    2. W tej chwili dodałam, a następny to dziś w nocy,. Pamiętnik, dziś nocy x2

      Usuń
    3. Super. Bardzo się cieszę;)

      Usuń
  2. Anonimowy17:34

    też się tym interesuję:)
    Mogłabym z toba prowadzic tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz mi jakiś kontakt do cb? Wtedy pogadamy ok?

      Usuń