7/10/2012

Scenariusz cz.15

Scenariusz cz. 15


A: (wychodzi i dzwoni) Halo? Tata?
R: Nie Rufus.
A: Co ty robisz u mojego taty? I gdzie on jest?
R: Został porwany......
SYGNAŁ ZOSTAŁ PRZERWANY......
A: (wbiega na strych) Mój tato został porwany!!!!
N: (zrywa się na równe nogi) Kto go porwał?
A: (cała się telepie)
N: Amber?
A: R-rrr-rrrr-rrr-rrrrrr-r-rrr-rrr
N: Rufus?
A: (kiwnęła głową, że tak)
N: Trzeba go znaleźć, ale najpierw uspokoić Amber ok?
P: A co z tobą?
N: Jakoś dam sobie radę (uśmiecha się)
P: Trzeba ją jakoś zanieść.
Al: Ja mogę (próbuje ją podnieść) za ciężka. Tylko jej tego nie mówcie ok?
P: Spoko.
F: Ja ją wezmę (wziął ją na ręce)
A: (zasnęła)
N: Trzeba poczekać tutaj aż wstanie.
Si: (zasnęła w pokoju Amber i Alfiego)

Tymczasem pokój Eddiego i Patrici
P: Kocham cię.
E: Ja ciebie też (uśmiechnął się i zaczął ją całować)
Po kilku minutach:
N: (weszła do pokoju i zobaczyła Eddiego i Patricię w łóżku, po czym wyszła)
A: (ocknęła się) Wiecie jaki miałam przedziwny sen?
Al: jaki?
A: Że mój tato został porwany przez Rufusa....
Al: To nie był sen...
N: (wchodzi do pokoju) o już się obudziłaś.
A: Nasz tato został porwany!
N: Wiem o tym, ale nie mów na razie nasz. Muszę się przyzwyczaić ok?
A: Ok.
N: Gdzie on mieszka?
A: W Indiach., w Bombaju.
N: No to lecimy do Indii...

Samolot
N: Amber, zapomniałam ci powiedzieć. Eddie i Patricia też przeżyli swój pierwszy raz.
A: Tak? Kiedy?
N: Dzisiaj :)
F: (siada obok Niny) Moja ciotka mieszka w Indiach. u niej będziemy nocować póki nie znajdziemy waszego taty.
N: Dzięki Fabian (całuje go w policzek)
W: (śpią)
N: (ma opartą głowę o Fabiana) Dlaczego.....? Dlaczego......?
F: (budzi się) Nina obudź się!
A: (budzi się) Pewnie ma zły sen.
N: Dlaczego......!? Dlaczego ją zdradziłeś.....!?
A: O kim ona gada?
F: Nie wiem....

11 komentarzy:

  1. Dalej!!! Plisss !!! Dla mnie~!!!! Ja dla was wczoraj 5 dodałam!!! Jestem zmuszona czekać!!! Plisss daj dalej!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nic jeszcze nie napisałam. Jutro postaram się dodać chociaż ze trzy:)

      Usuń
    2. Spoko!!! Ale tęsknię za nimi XD

      Usuń
    3. A może uda się więcej dodać???? I czekamy z niecierpliwością na każdy następny XD

      Usuń
  2. Tak! Dalej! Proszęęęęęęę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę te scenariusze są ZAJEFAJNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:55

    dodaj nastepny proooooooooooooooooooszeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  5. super sceenariusz : ) Kieeedy następny ? ^ -^^

    OdpowiedzUsuń