7/10/2012

Scenariusz cz.14

Scenariusz cz. 14


V: Chodzi mi o ciążę Amber.
A: Coś z nią nie tak?
V: Tylko dwie osoby mogą zajść w ciążę. Wybrana i ............. jej siostra.
W: (zatkało ich)
A: Cz-czy to znnnaczy, że jestem siostrą Niny?
V: Tak właśnie.
N: To ktoś musiał być adoptowany....
V: Tak Nino.
N: Więc kto?
V: Ale nie był.
A: Ale ja kocham swojego tatusia.
V: No bo twój tato to też tato Niny....
N: (zaczyna płakać) Jak to. To on cały czas wiedział i się nie odzywał? (zaczyna mocniej płakać)
V: Jej tata nic o tym nie wiedział.
N: Czyli...
V: Myślał, że stracil cię w wypadku, bo wcześniej babcia cię zabrała.
N: Ale dlaczego babcia nie powiedziała tacie, że nic mi nie jest?
V: Może dlatego, że wiedziała, że jesteś wybraną.
N: (wybiegła do pokoju)
V: Możecie już iść....
F, A i Al: (wyszli)
Si: (poszła do Niny)
F: Nino.....wszystko ok?
N: Nie! Zostawcie mnie!
F: Nino.....
N: Fabian to tak bardzo boli......(wtula się w niego i zaczyna mocniej płakać)
F: Wszystko będzie ok...
A: To może my już pójdziemy...
P: Ja nadal nie kumam co się stało.
A: Okazało się, że jestem siostrą Niny i że jej babcia wszystko wiedziała o Wybranej, dlatego ukryła ją przed moim, poprawka naszym ojcem.
P: Aha. Nino nie martw się.
A: Chodźcie...
N: Nie....zostancie..
Si: Ok (siadają na jej łóżku)
N: Amber kiedy mogę się spotkać z twoim tatą?
A: Naszym....
N: Jeszcze nie mogę tak na niego powiedzieć...to kiedy?
A: Nawet jutro tylko zadzwonię go uprzedzić ok?
N: Spoko.
A: (wychodzi i dzwoni) Halo? Tata?
R: Nie Rufus.
A: Co ty robisz u mojego taty? I gdzie on jest?
R: Został porwany......
SYGNAŁ ZOSTAŁ PRZERWANY......

7 komentarzy:

  1. suuper ; ** Dodaj jeszcze jedną część PROOSZEE ... !!

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHANA JESTEŚ!!!! XD !!!! I czekam z niecierpliwością na następny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super scenariusz wszystkie przeczytałam i czekam na następne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:34

    FAJNIE, ALE GDYBY BYŁO WIĘCEJ PEDDIE ?

    OdpowiedzUsuń