7/08/2012

Scenariusz cz.10

Scenariusz cz. 10


N: Ale chodźmy do szkoły. Powiem ci w drodze (wyszli).
F: I co mi chciałaś powiedzieć?
N: Śniła mi się Sara...
F: I co?
N: Jestem w ciąży.....
F: ŻE CO!?
N: (ze smutkiem) Nie cieszysz się?
F: Oczywiście, że się cieszę, ale jestem zaskoczony!
N: (z ulgą) Uff to dobrze.
F: A który to miesiąc?
N: Nie mam pojęcia...
F: Kiedy masz wizytę u ginekologa?
N: Nie wiem. Dopiero wczoraj się dowiedziałam o ciąży:)
F: Musimy zwołać zebranie sibuny.
N: Na strychu o 24. Ok?
F: Ok.

Dzień mija....kolacja (jest tylko sibuna)
N: Dzisiaj zebranie Sibuny na strychu o 24.
A: Ale ja sobie robię paznokcie:(
N: Nic ci będzie.
A: Nie lubię cię.
   (wchodzi Joy, Mara, Jerome i Eddie)
E: Cześć wszystkim.
Si: (oprócz Patrici) Siema.
E: Odkupiłaś mi konsolę, Patricio?
P: Jeszcze czego...
E: Trudy, Patricia mi nie chce odkupić konsoli!
P: A co nie stać cię na drugą?
E: Oj przegięłaś...(rzucił w nią naleśnikiem).
P: (też rzuciła w niego naleśnikiem)
E: (oddał jej i zaczęła się walka)
W: (wszyscy prócz nich wyszli).
T: (przychodzi) Co-tu-się-stało!?!?
P: E.....nic.
V: (wchodzi) Kto to zrobił!?
P i E: (milczą)
V: Pytam się, kto to zrobił!?
P: (po twarzy spływa jej łza)
E: (zauważył, że Patricia płacze)
V: Patricio, ty płaczesz (wyjmuje szczoteczkę) posprzątasz....(Eddie mu przerwał)
E: Ja to zrobiłem psze pana!
V: Dobrze, ale czemu tak wrzeszczysz?
E: Przepraszam...
V: (daje mu szczoteczkę) Chcę widzieć swoje odbicie w łazienkach.
E: Dobrze.
V: Ale już!
E: (wyszedł)
V: Upiekło się Pani, panno Williamson (wyszedł).
T: Jak ja to wszystko posprzątam? (wyszła)
P: (w myślach) Słodki jest.....

E: (skończył swoją robotę i siedzi w pokoju)
P: (wchodzi do jego pokoju) Dzięki, że mnie dzisiaj uratowałeś.
E: Czemu płakałaś?
P: Wiesz jaka jestem. Tyle razy już narozrabiałam, że jak bym teraz dostała to by mnie wylał ze szkoły.
E: Aha.
P: A więc jeszcze raz ci dziękuję.
E: Nie ma sprawy.
P: (już ma wychodzić, ale się odwraca) Czemu mnie obroniłeś?
E: (milczy)
P: Czemu? Powiesz m....(nie zdąrzyła nic powiedzieć, bo Eddie ją pocałował)
E: (z nieśmiałością) Kocham cię.

2 komentarze:

  1. Super!! Ale chcę wiedzieć jaka jest reakcja sibuny na wieść o ciąży Niny!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy09:49

    Zgadzam się z Amber Milington też chcę wiedzieć jaka będzie reakcja Sibuny jak się dowiedzą o ciąży Niny.

    OdpowiedzUsuń