7/12/2012

Scenariusz cz.20

Scenariusz cz. 20


N: (podchodzi bliżej krawędzi) Przyjdzie czas, że ty też znajdziesz rodzinę.
R: Powiedziałem odejdź z tąd!
N: (przestraszyła się i spadła) Aaaaaa! (złapała się rury)
F: (wbiegł) Nina! (wciągnął ją) Nic ci nie jest.
W tym samym czasie w domu Anubisa i w domu CF:
M i A: Też to słyszeliście?
E i Al: Ale co?
M i A: Aaaaa! i Nina! ?
E i Al: Tak.
P: Chodźmy sprawdzić pokój Niny.
A: Ok (idą)
Al: Nie ma jej! Moja Nina!
A: Nina!

Taj Mahal
F: (przytula Ninę) Kocham cię. Bałem się, że cię stracę.
N: Rufus uciekł, ale wypuścił mnie i tatę.
P(an) M(illington): Gdzie moja Amber?
N: Zaraz ją do niej pana zawieziemy.
PM: Ok. Chodźmy.
F: (20 minut potem) Jesteśmy
A: (wybiega na dwór) Tato! Nino! (przytula ich) Na reszcie rodzina w komplecie.
PM: Co ty mówisz?
A: Nina to twoja zaginiona córka.
PM: Na prawdę? Nie wierzę.
N: (zaczyna śpiewać) "...kiedy gwiadka z nieba spadnie, będziesz spała sobie ładnie, aż po życia kres."
PM: Ninuś! (przytula ją) To na prawdę ty! (przytula ją i Amber) Kocham was moje córcie.
CF: (wychodzi) Dzień dobry. Może zje pan z nami kolację?
PM: Oczywiście.:)
W: (weszli do domu)
F: Włączcie video czat.
A: (włącza) Cześć wszystkim.
E: Cześć Patricio!
F: Muszę wam wszystkim coś ogłosić.
W: Słuchamy.
F: (klęka przed Niną) Skarbie? Wyjdziesz za mnie?
N: Nie wiem co powiedzieć....
F: Może tak?
N: Tak!
F: Tak!
N: (pocałowała go)
W: (zaczęli bić brawo)
N: A tak przy okazji. Tato jestem w ciąży.
PM: To super!
WF: Gratuluję wam!
Al: (klęka) Amber wyjdziesz za mnie?
A: Tak!
PM: To ja wam urządzę podwójne wesele!
N: Ok. Musimy się wyspać na jutrzejszą podróż.
PM: Już lecicie?
A: Tak tatku, ale nie martw się spotkamy się na ślubie.
N: Może kiedyś nas odwiedzisz w Domu Anubisa?
PM: Pewnie.
M i Je: Gratulujemy! Pa! (rozłączyli się)
N: Dobranoc.
W: Dobranoc (poszli spać)

8 komentarzy:

  1. Super! Czekam na następne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super , super , super !! Dodasz jescze kolejną część ? , 33

    OdpowiedzUsuń
  3. super,Extra, zajefajny.... i słów mi zabrakło !!! Chcę następne!!! Proooooooooooooszę proszę, proszę ,prooooooszę!! Angelika dodaj następne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze zajefajne ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy doodaaasz kolejną częeeeść ? ; D : **

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy01:16

    Łeeeeeeeeeeee;( Ja chcę daleeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń