7/07/2012

Scenariusz cz.8

Scenariusz cz. 8


N: Fabian ona wie....
F: Ale skąd..?
N: Czytała mój pamiętnik....
F: Zapisałaś wszystko w pamiętniku!?
N: Byłam podekscytowana i zadowolona.
F: Ja też (całuje ją).
A: Jak słodko.....
F i N: Amber!
A: No co? A Jerome i Mara.....?
N: Tylko nic im nie mów.
A: Za późno...
Je i M: (podchodzą) Amber skąd wiesz?
A: Nina napisała w swoim pamiętniku.
M: (do Niny) A ty skąd wiesz?
N: Widziałam was w salonie.
M: A ty też?
N: Skąd wiesz?
M: Po pierwsze Amber, a po drugie Fabian lunatykował i mówił przez sen "ale cudownie..., jesteś niesamowita" i tak dalej...
N: Aha rozumiem.
M: Amber, a ty kiedy?
A: A z kim?
N: No przecież z Alfiem...
A: A my yyyy jeszcze yyyy nie robiliśmy tego...
N: Ta jasne. Jestem twoją przyjaciółką i za dobrze cię znam.
A: No dobra.....wczoraj też pierwszy raz.
N: Wiedziałam.
Al: (podchodzi do nich) Cześć kotku (całuje ją).
F i Je: My już wiemy o wczoraj.
Al: To super!
F: Wiemy, Alfie. Wiemy.
W: (idą do salonu)
P: Sprawy załatwione?
N: Tak, wszystko ok!
J: Fabian idziemy na spacer?
F: (patrzy na Ninę, a później na Joy) Nie dzięki.
J: A co Nina ci zabrania?
F: Nie.
J: To co nie lubisz spacerów?
F: Lubię, ale nie z tobą Joy.
N: (uśmiecha się pokryjomu)
J: Fajnie wiedzieć (wychodzi)
V: (wchodzi) Do szkoły dzieci, ale już!
W: (wyszli tylko Nina została)
V: A ty czemu nie idziesz?
N: Bo ja się dzisiaj źle czuję.
V: Trudy, czy to prawda?
T: Tak Victorze.
V:  Dobra. Tylko tu nic nie kombinuj (wychodzi)
N: To ja idę się przespać (idzie do swojego pokoju)


4 komentarze:

  1. OoooOOOO.... JAKIE PIĘKNE..... Dalej poproszę!!!Ciekawe dlaczego Nina źle się czuje....hmmmmmm Ciekawe..... Jeszcze raz!!! Masz super pomysły!!! Pisz jak najwięcej!!!Dalej poproszę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22:27

    Swietny scenariusz !!! czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Mam tyle pomysłów i już wiem jak je wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  4. To tylko zostaje ci.....PISAĆ!!!!

    OdpowiedzUsuń