7/06/2012

Scenariusz cz.6

A jednak się udało i znalazłam trochę czasu. Ale bez przedłużania...

A: Aaa! Zapomniałam. Już jutro. Nino czy pójdziesz ze mną na zakupy?
N: Tak, ale jutro. A teraz idę spać. Dobranoc.
A: Dobranoc.
N i A: (zasypiają)

Następny dzień-śniadanie

A: Trudy my dzisiaj nie idziemy do szkoły!!!!!
T: A czemu?
A: Bo mamy dzisiaj bal i trzeba udekorować salę.
T: Ok.
A: Patricio, ty i Eddie udekorujecie salę. Nina, Fabian i ja idziemy na zakupy po jedzenie. Mara i Joy załatwią muzę, a Jerome, Alfie i Mick pomogą Trudy upiec tort.
W: Ok.
N: To ja i Fabian pójdziemy już do szkoły.
A: Nino! Dzisiaj nie idziemy do szkoły, tylko na zakupy.
N: A właśnie. Zapomniałam.
F: Ale...Nino..
N: Wrócę za dwie godziny (wyszła razem z Amber)

1 godzina przed balem

A i N: (wróciły z zakupów) Czy wszystko już gotowe!?
T: Za chwilę wyciągnę tort z piekarnika.
P: Sala udekorowana.
M: Muzyka też.
A: Dobra to ja z Niną idziemy się przygotować (poszły na górę)

N: Amber zrobisz mi makijaż i fryzurę?

A: Pewnie. Dla ciebie wszystko.
Al: (wpada do pokoju) Amber ma różo, pójdziesz ze mną na bal?
A: Oczywiście Alfie.
N: Właśnie! Fabian miał się mnie coś zapytać. Zaraz przyjdę. (wyszła)

N: Fabian przepraszam, że nie miałam dla ciebie czasu.

F: (śmieje się) Nic nie szkodzi.
N: To o co chciałeś się zapytać?
F: Nino czy pójdziesz ze mną na ten bal?
N: Oczywiście! (całuje go w policzek)

Obiad

A: Czy wszyscy już mają pary?
Je, M, P, E: Nie.
A: Bez pary nie wpuszczają.
Je: Maro pójdziesz ze mną? Tak jako przyjaciele?
M: Tak pewnie.
A: Teraz ty Eddie.
E: Nie.....oj dobra. Patricio, pójdziesz ze mną na bal?
P: Nie!
E: Tylko dlatego, że chcę iść na pierwszy bal, a nie mam z kim.
P: Dobra, ale to nic nie znaczy. W sumie to ja też chcę iść na ten bal.
P: A ty Joy z kim idziesz?
J: Ja idę z Braddy'm.
V: (wchodzi do salonu) Od dzisiaj macie nowe rozkłady pokoi, ponieważ jest nowy pokój na strychu.
A: I jak jesteśmy podzieleni?
V: Rozkład wisi na korytarzu (wychodzi)
W: (wyszli na korytarz)
T: Puśćcie mnie. Ja odczytam. (czyta) Więc tak, na strychu Nina i Fabian, w starym pokoju Patrici, Joy i Mary mieszka Patricia i Eddie.
P i E: Że co!?
T: W starym pokoju Niny i Amber będą Amber i Alfie, w pokoju Fabiana i Eddiego Jerome i Mara, a u Jeroma i Alfiego Joy i nowy mieszkaniec Braddy.
J: Super!

Hol
Dz: (schodzą na dół)

Sukienka Amber

Sukienka Niny

Sukienka Joy









 

Sukienka Mary














Sukienka

Ch: Wyglądacie pięknie.
Dz: Dziękujemy
W: (wyszli)











2 komentarze: