7/12/2012

Scenariusz cz.19

Scenariusz cz. 19


A: Nigdy ci nie oddam Niny! Nigdy. (zaczyna płakać)
F: Czyli on chce Niny?
A: Tak i nie wiem co mam robić....
N: Ale ja wiem.
A: Nie oddam cię!
N: Musisz.
F: Ja ci nie pozwolę!
N: Ja decyduję o swoim życiu! (poszła do domu)
F: Nino czekaj!
Si: (poszła za nią)
F: Powiedz Nino jaki masz plan?
N: Muszę mu się dać.
A: O nie to nikt nie pójdzie. Ty jesteś ważniejsza od naszego ojca bo jesteś wybraną.
N: Ale ja muszę iść.
P: My cię nie wypuścimy z pokoju.
Si: (wyszli i zamknęli Ninę w pokoju)
N: Wypuśćcie mnie!

Godz. 17:00
N: Muszę się stąd wydostać. (rozgląda się po pokoju) Okno! (wychodzi po prześcieradłach)
Ta(ksówkarz): (podjeżdża pod dom CF i WF)
N: Dzień dobry.
Ta: Dzień dobry.
N: To pan mnie rozumie?
Ta: Oczywiście. To gdzie jedziemy?
N: Do Taj mahal.
20 minut później
Ta: Jesteśmy na miejscu.
N: Dziękuję (wysiada) jak tu pięknie. (idzie w stronę bramy)
W tym samym czasie w domu
F: Mogę wejść do Niny?
P: Tak proszę (otwiera drzwi)
F: (wchodzi i myśli) Nie ma jej. Co mam teraz zrobić?.......Wiem! (wychodzi) Śpi jak suseł.
P: To spoko 
F: Ciociu, ja wychodzę.
CF: Gdzie?
F: Do Taj Mahal muszę kupić Ninie jakiś prezent, bo już jutro wyjeżdżamy.
CF: Ok.
F: (wyszedł)
N: Cześć Rufus.
R: (odwraca się) Witaj. Widzę, że przyjaciele cię opuścili.
N: Najwidoczniej. Gdzie mój tata?
R: Jest......zaraz twój?
N: Nie wiedziałeś?
R: Nie.
N: Gdzie on jest?
R: (wskazuje palcem szczyt) Tam siedzi.
N: To chodźmy (poszli)
F: (dojechał na miejsce) Gdzie ta Nina? Tam jest! Na sczycie? Nina!
N: O nie to Fabian. Szybko wypuść tatę i weź mnie!
R: Od kiedy ci się tak do mnie śpieszy?
N: Odkąd odnalazłam swoją prawdziwą rodzinę.
R: (myśli)
N: Rufus!
R: Idźcie sobie z tatem.
N: Ale co się stało?
R: Ja nigdy nie miałem rodziny.
N: Nie martw się. Masz przecież Victora.
R: On kiedyś był moją rodziną. Teraz już nie jest.
N: (podchodzi bliżej krawędzi) Przyjdzie czas, że ty też znajdziesz rodzinę.
R: Powiedziałem odejdź z tąd!
N: (przestraszyła się i spadła) Aaaaaa!

1 komentarz: