7/14/2012

Scenariusz cz. 22

 Scenariusz cz. 22


V: Jeżeli już mówimy sobie prawdę.....
N: Tak?
V: Jestem twoim......wujkiem.
N: (zabrakło jej tchu) J-Jak to?
V: Jestem bratem twojej mamy.
N: Niemożliwe. To nie może być prawdą! (wybiegła z domu)
A: Nino! (wybiegła)
F: (wbiega do holu) Co się stało Amber?
A: Nina gdzieś uciekła!
F: Gdzie i dlaczego!!!???
A: Nie wiem gdzie, ale dlatego, że się dowiedziała, że Victor to jej wujek!
F: (stanął jak kołek) Co?
A: Nie słyszałeś?
P i Al: (wbiegają) Co się stało!?
A: Victor to nasz wujek!
P: Co!?
A: Trzeba znaleźć Ninę.
P: Mogła sobie zrobić coś złego!
F: Ja idę sam w kierunku polany.
P: Nie możesz iść sam.
Al: Ja idę z Amber w stronę szkoły.
P: Ja pójdę z Fabianem.
F: Nie!
P: (obejmuje go ramieniem) Ktoś musi być przy tobie.
F: Dobra.
Si: (wyszli)                

Droga do szkoły
A: Czemu Victor nam nie powiedział, że jesteśmy siostrami i że jest naszym wujkiem?
Al: Nie wiem
A: Nie mogę teraz mówić na niego wujek.
Al: Czemu?
A: Serio nic nie kumasz?
Al: Nic a nic.
A: Jak ja mogłam się z tobą kochać?
Al: Żałujesz tego?
A: I to bardzo.
Al: Więc nigdy mnie już nie zobaczysz. (odszedł)
A: Alfie zaczekaj!

W tym samym czasie droga na polanę.
P: Co się stało?
F: Nie nic.
P: Taaa jasne.
F: Nie wem jak ci to powiedzieć, ale chodzi o Eddiego.
P: Coś z nim nie tak?
F: Wszystko ok, ale radzę ci się z nim nie spotykać.
P: Czemu? On jest taki przystojny i miły...
F: Jak chcesz..
P: Ale o co chodzi?
F: Lepiej żeby sam ci to powiedział.

9 komentarzy: