7/11/2012

Scenariusz cz.16

Scenariusz cz. 16


A: (budzi się) Pewnie ma zły sen.
N: Dlaczego......!? Dlaczego ją zdradziłeś.....!?
A: O kim ona gada?
F: Nie wiem....
N: Dlaczego Patrcia.....? Dlaczego...?
A: Patricia?
F: Nie wiem...
N: (budzi się) Ale miałam dziwny sen..
F: Że ktoś zdradził Patricię?
N: Tak. Skąd to wiesz?
F: Gadałaś przez sen.
A: Patricia śpi. Powiemy jej o tym?
N: Może lepiej nie. Może to nie był proroczy sen?
A: A jeśli był?
N: Nie sądzę.
P: (budzi się) Już jesteśmy?
N: Jeszcze nie.
St(weardessa): Za pięć minut lądujemy. Proszę się przygotować.

Pięć minut później, lotnisko:
F: Moja ciocia sprzedaje owoce na targu. Chodźmy.
A: Jaka piękna biżuteria! Ja chcę takie bransoletki, Alfie!
Al: Ale ja nie wziąłem pieniędzy.
A: To masz mi załatwić!
Al: Jak?
A: Nie obchodzi mnie to! (poszła przodem)
F: To jak idziemy na targ do mojej cioci? Może jeszcze pracuje?
N: Spoko. Przyda nam się trochę żarcia.
A: Patrzcie jaka stara babka! (wskazała babkę przy stoisku z owocami) Czy ona wie co to makijaż?
F: Amber! To moja ciocia!
A: Sorry....nie wiedziałam...
N: Brawo amber! Fabian, czy ona nas zrozumie?
F: Tak.
W: (podchodzą do stoiska)
F: Hāya cācī (tz. Cześć ciociu)
C(iocia) F(abiana): Fabian! Ludzie to mój Fabian!
F: To ty mnie rozumiesz?
CF: Tak. No pewnie!
F: Możemy dziś u ciebie nocować?
CF: Jasne. Chodźcie.
W: (poszli do domu)
CF: Czujcie się jak u siebie w domu.
F: Dzięki ciociu. Jest jeden duży pokój. Ja śpię z Niną, Amber z Alfiem, a Patricia sama, ok?
P: No dobra.
CF: A która to Nina? Ty złotko? (wskazuje na Amber)
A: Nie.
N: (podnosi rękę do góry) To ja.
CF: Ale z ciebie ślicznotka. Ty na prawdę kochasz moje malutkiego Fabianka?
F: Ciociu....przestań!
W: (prócz Fabiana) Hahahaha.
Al: Ty to masz zwarjowaną rodzinę!
F: (popatrzył się na niego gniewnie)
Al: Sorry...

Do Amber dzwoni telefon
A: (odbiera) Halo?
R: Spotkajmy się przy Taj Mahal jutro o 18.
A: Dobrze. Skąd wiesz, że jesteśmy w Indiach?
R: Mam swoje sposoby (rozłączył się)
N: Kto to był?
A: Rufus
N: I czego chciał?
A: ..........
N: Amber? 

1 komentarz: