7/12/2012

Scenariusz cz.18

Scenariusz cz. 18


Posiedzieli ze 2 godzinki i poszli do pokoju.
N: Ja idę już spać.
A: Ja też. Muszę wypocząć, bo nie chcę mieć worów jak królik Albinos.
N: (śmieje się) Dobranoc.
Si: Dobranoc
W: (zasnęli)

Następny dzień-śniadanie
F: (schodzi na dół niosąc Ninę na rękach)
N: (śmieje się) Puść mnie!
F: Jeszcze nie dałaś mi nagrody. (obraca ją)
N: (całuje ją) Taka nagroda ci wystarczy?
F: Pomyślmy hyyym Nie!
A: Dziś idziemy do Taj Mahal.
CF: A jednak sobie przypomniałaś numer tego Rufusa?
A: Jaki numer...?
N: (kopie ją w nogę)
A: Ała! A tak ten numer.
WF: Cześć dzieci.
W: Dzień dobry.
WF: Idziecie dzisiaj do Taj Mahal?
A: Tak. Podobno gdy para zakochanych pocałuje się przy Taj Mahal to będzie miała szczęście w miłości do końca życia.
WF: Skąd to wiesz dziecko?
A: Nie wiem.
WF: Takie rzeczy wiedzą tylko niektóre osoby.
A: Widać jestem wyjątkowa.:)
WF: Fabian?
F: Tak wujku?
WF: Chodź na słówko.
F: Spoko. (wychodzą)
WF: Masz tutaj pieniądze i kup coś swojej dziewczynie. Nie każdy ma takie szczęście, żeby pokochała go Wybrana.
F: Skąd wiesz o wybranej?
WF: Domyśliłem się po tym jak ta blondynka powiedziała o legendzie.
F: Aha.
WF: Mam nadzieję, że się wam ułoży.
F: Dzięki.
A: To my już idziemy na zakupy (wyszli)

Sześć godzin później
A: Za trzy godziny mamy spotkanie z Rufusem.
F: Tak, ale na kolacji muszę Wam coś powiedzieć.
N: Co jest aż takie ważne?
F: Zobaczysz.
N: Amber, czego chce Rufus wzamian za tatę?
A: Nie wiem...
N: To zadzwoń do niego. Na co czekasz?
A: Już (dzwoni)
R: Halo?
A; Cześć tu Amber.
R: Czego? zapomniałaś gdzie mamy się spotkać?
A: Nie.
R: No to czego?
A: Czego chcesz wzamian?
R: Jescze się nie domyślasz? Wybranej. (rozłączył się)
A: Nigdy ci nie oddam Niny! Nigdy. (zaczyna płakać)
F: Czyli on chce Niny?
A: Tak i nie wiem co mam robić....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz